▸ Seminar Keusahawanan :) ... ♬
Monday, November 5, 2012
♥ posted at: @4:20 AM
0 wishes // make a wish?


Ehem Hello Assalamualaikum :) 


Siapa dkt sini pernah dgr pasal Seminar Kesusahawanan Dato Azizan Osman ? Sila agkt tgn Hehee . Act , Sabtu lepas aku pergi seminar tuu dgn ibu & Ashraf . First time siakk pergi seminar yg mcm gini rupaa. Tujuan aku pergi seminar ialah untuk dapatkan ilmu ttg cara-cara nak kembangkan bisnes . Yeszaa dalam masa terdekat ni aku mmg ada cita-cita nak buka bisnes aku sendiri tp semua tuu mudah yea kawan-kawan . Semuanya perlukan ilmu & strategi . Lagi2 aku ni baru berumur 18 tahun . 

Usaha tangga kejayaan . Takpee , boleh belajar slowslow what Hehee So first step masuk seminar yg membina semangat mcm gini duluu . Then baru buat langkah seterusnya . Betul tak ? 

Nak pegi seminar ni pun bukan mudah yea kawan-kawan sebab nak kena bangun pagi-pagi lepas Subuh then beratur panjang utk mendaftar . Fuhh , org yg dtg bukan 100 - 200 tau tp beribuu . Seminar ni berlangsung dkt Hotel The Zone . Tempat yg sgt selesa dan kemasukan adalah PERCUMA :) 

Act , aku dgn Ashraf tak tidur malam sebelumnya so agak mengantuk sikit . Tp semua point penting aku dah catatkan okay ! :) Seminar ni tak membosankan pun sebb Dato Azizan ni byk idea nak melawakk . 

Dan yg paling menguntungkan para peserta ialah terlampau byk brg percuma yg diberikan . Dah laaa masuk percuma bg hadiah pun percuma , air mineral percuma , gula percuma , buku pun percuma . Untung kan ? :) Walaupun semuanya percuma ktorg tak balik dgn tgn kosong . Ktorg dpt ilmu & buku 50 puluh idea pemasaran yg takde dijual di mana-mana kedai . Untungnyaaaaa ! Ehehee





Tradaaaaa ! Ni laa bukunya . Hewhew Byk ilmu yg aku dpt dlm buku ni okay . Menaikkan semangat aku lagi tauu . Aku rasa mcm aku dah tkde masa nak Huha Huha sana sini . Fokus dkt bisnessss yg aku nak buat ni lagi bagus . Menjamin masa depan sikit . 


*Thank you Ibu , Thank you Ayah , Thank you Ashraf , Thank you Tyraa , Thank you Siblingss sebab sentiasa sokong . Saya sangat bertuah sebb ada dorg dlm hidup saya :) Syukur Alhamdullilah , terima kasih Ya Allah :)






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011