▸ Diana Danielle & Farid Kamil :) ... ♬
Monday, November 5, 2012
♥ posted at: @3:17 AM
0 wishes // make a wish?


Ehem Hello Assalamualaikum :) 

Cer tgok tajuk sikit . Auwmm ~ Post kali ni nak cerita pasal perkahwinan Farid Kamil & Diana Danielle . Boleh kan ? Boleh kan ? Eh , sukahati aku laaa , blog aku kan :P 

First of all , congrats to  Farid & Diana . Untunglah dah jadi suami isteri , nak buat apa semua dah halal . Hm , me so jealouss tau . Hehe tp aku tumpang bahagia sekaki lah tgok dorg bahagia kan . Tgok muka dorg masa kahwin pun jelas terpancar kebahagiaan walaupun muka Farid Kamil masatu agak nebessss Hehe . 

Perkahwinan dorg simple jea tp sweet gila boleh . Dorg boleh jea buat perkahwinan yg vogueevoguee tp dorg lebih memilih utk simplesimple sahaja . Tema pun putih jea so nampak sangat suci . Dalam banyak-banyak pasangan couple dlm dunia ni sejujurnya yg aku pernah buat aku rasa jelesss cuma Diana & Farid ni jeaa . Taktahu laa kenapa tp aku mmg jeles tgok dorg ni , yg lain tak pun . Hehe aku ni susah sikit nak jeles-jeles dgn kelebihan org lain tp dgn Farid & Diana ni terjelessss pulak ! :3

K dahh dahh , stop puji , kang makin jeles kang . Jum tgok gamba dorg kahwin jummmmmmmm :D










◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011