▸ You make it hard when life gets easier ! ... ♬
Wednesday, October 31, 2012
♥ posted at: @1:12 AM
0 wishes // make a wish?





Kalau tak tolong kesian pula , nama pun kawan kan . Tp bila dah tolong kena marah pula . Kenapa ek ? Mmg betul susah nak puaskan hati semua org tp susah sgt ke nak buka mata & tgok apa yg ktorg buat utk korg ? Kalau betul lah ktorg ni jahat , mmg takde masa ah ktorg nak buat benda itu ini smpai kekadang aku sendiri rasa sakitnya . Benda dah jd mcmni takbole nak buat apa dah . Korg jealaa yg betul , yg hebat  . Ktorg ni jea yg salah . Apa yg korg buat ni sumpah sakit lahh siak . Asyik nak salahkan org jea pun takbole tau . Kadang-kadang korg kena tgok diri korg dulu & cari salah sendiri baru nak salahkan orang . Dah besarkan ? Dah matangkan ? Fikirlah sendiri . 

Lepasni , masing2 buat hal masing-masing lah . Malas nak masuk campur pape . Nt kena marah lagi , dipersalahkan lagi . Penat tau mcmni . Penat sangat .Lebih baik hidup dgn org yg sayang kita drpd hidup dgn org tak suka nak sedar kesalahan sendiri ni

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011