▸ Nokia 7373 ♥ ... ♬
Saturday, October 20, 2012
♥ posted at: @11:42 PM
0 wishes // make a wish?


Wehee ~ Hari Isnin yg lepas my twinnie Athirah Abdul Rahim balik Jb . Happy gila bole ? Excited nak jumpa budak comel ni . Kalau boleh aku nak tyraa stay jea dkt Jb ni takyah balik Kelantan lagi . Tp nak buat macam mana kan cita-cita dia lebih penting & yg paling sedih aku dapat rasakan yg tyraa dah mula sukakan Kelantan . Maigoddd :( 

Tp kan , tyra tak balik dgn tgn kosong tau . Cuba teka apa yg dia buat utk buat aku happy ? Teka ahhh :D Tekaa ahh :DD hihih . Dia belikan aku fone Nokia 7373 !






Ya Allah , korg tahu tak itu adalah fone yg aku idamkan pada 6 tahun yg lepas ? 6 tahun tuu adalah masa yg agak lama ye kawan-kawan . Baru sekarang aku dpt pegang fonee tu . Bukan setakat pegang tp guna sekali aww . Walaupun fonee ni tak sehebat fonee masa kini mcm Iphone , SII , BB tuu semua , aku tetap suka dgn fonee ni okay . Unik & sgt menarik . Pink colour lagi tuu . Gegirl mana yg tak naik gila bila tgok kan ? Wuuu :D

Sebelum ni aku ada juga cari fonee ni tp semua ckp yg fone ni dah takde dah . Kilang dah tak buat keluaran baru . Hm , sempat juga lah aku kecewa utk beberapa tahun & now semuanya kecewaan tu dah terubat . ALHAMDULLILLAH :) . Aku taktahu kat mana tyra beli sbb dia taknak bgtau aku . Harga pun dia taknak bgtau , nanti tak special katanya Hihi So now , simcard Digi kuu berada difonee baruku ini & simcard Maxisku berada di fonee Nokia E72 ku . Auwmmm ~






" Thanks a lot Tyraa ! Kau tahu jea kan mcne nak buat aku happy ? Walaupun ni bukan kali pertama kau buat aku terharuu . Aku tetap nak terharu juga ! Kahkahkah . Sayang kau . Jaga diri kau dekat sana ok ? Aku tunggu kau balik . Muahh :*








◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011