▸ Dia milikku ♥ ... ♬
Tuesday, September 18, 2012
♥ posted at: @1:21 PM



Perasaan mmg takbole nak dipaksa . Kalau hati dah suka nak buat macamne kan ? Tp tolong tgok kiri & kanan dulu sebelum nak buat macam-macam boleh kan ? :)

Kalau kau nak minat dia ke , suka dia ke apa ke DIPERSILAKAN laa yea tp jangan cuba utk rosakkan apa yg ktorg ada sekarang ni . Kitorang bahagia jea sebelum ni , sampai sekarang ni pun ktorg masih bahagia . *ALHAMDULLILLAH*

It's okaylah , aku anggap semua yg berlaku ni sebagai ujian dalam hubungan kitorang . Normallah kalau aku ada perasaan cemburu & sakit hati kan :) Aku ni perempuan biasa jea , macam kau,kau,kau&kau jugak . Cuba kalau kau duduk dekat tempat aku , sakit hati tak ? Kalau kau kata tak , mungkin kau ada masalah dgn hati atau otak kau tu . Gila maybe ? :P

Btw , thanks for doing this . Dgn adanya hal2 mcm gini , aku dpt rasakan yg ktorang semakin bahagia & berusaha utk menempuh apa sahaja dugaan yg melanda . I know myAshraf very well . I know that he will not break our promises .

#Betul jugak ckp Ashraf yg dorg tuu bukan saingan aku . Lagi terharu bila dia ckp takkan ada yg setanding dgn aku ;) Aku faham maksud dia & aku tahu yg dia takkan kecewakan aku kali ni :)


Lols ! Damn true lahh siaaaaaaa . hahahahaahhahahahahahaahahah Opps ^.^










◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011