▸ Minah Joyahhhh :P ... ♬
Tuesday, August 14, 2012
♥ posted at: @9:19 AM




Aku takde masalah dgn kau pun tp tetiba kau nak sound aku kenapa ye ? Setakat dlm fb jea , aku tak heran lah . Kau tahu aku kerja dekat mana kan ? Sila lah dtg tempat kerja aku & sound depan - depan . Aku nantikannya :) Dasar minah joyahhh :P

 # Orang kalau hati dah busuk semua org dia nak langgar . Nak kata dia dah perfect sgt tak jugakk . Kalau kau rasa bila kau sound aku , aku nak diam mmg kau salah org lah . Aku mmg baik dgn org yg baik dgn aku tp kalau kau buat taik dgn aku mmg berganda2 lah aku balas balik :)




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011