▸ :) ... ♬
Tuesday, August 14, 2012
♥ posted at: @10:34 AM





Aku rasa aku dah bercakap dgn byk sebelum ni . Aku dah pernah luahkan segalanya dkt kau . Aku dah pernah ckp apa yg aku nak . Aku dah pernah ckp apa yg aku tak suka . Aku dah pernah ckp apa yg boleh buat aku berubah hati , aku dah pernah ckp semuanya .

 Kenapa susah utk kau fahami hati aku ? Semuanya nak kena tunggu aku marah , nak kena tunggu aku naik angin baru nak sedar . kenapa takbole fikir sendiri ek ? Sumpah aku dah penat .

 Nak bercakap , nak terangkan kat kau pun aku dah tak larat . Malas aku nak fikir benda yg cuma membuatkan aku sakit ni . Kau cuma fikir penat kau , penat aku ada kau fikir ? Kau cuma fikir sabar kau , sabar aku mcmne ekk ? Aku malas nak ungkit tp fikirlah sikit apa yg aku sabarkan selama ni . Agak2 kau ada perempuan lain yg boleh sabar mcmne aku sabar tak ?

 Lepas apa yg aku lalui smpai harini akui jadi makin tabah . Aku mcm malas dah nak kesah pape . Kalau kau boleh , kenapa aku takbole ? Sampai bila aku nak jaga perasaaan org jea kan ? Sedangkan perasaan aku sendiri terkontang-kanting .

 Kalau apa yg kau buat selama ni aku tak pernah balas walau sekali tak bermaksud kau boleh terus ulang semuanya lagi . Aku manusia biasa , bila-bila masa aku boleh berubah . Tak perlu cabar kesabaran aku lagi . Tak perlu uji aku lagi .

 Kalau sekali hati aku dah tertutup utk kau , jgn minta hati aku terbuka lagi utk kau . Aku bukan org yg suka fikir panjang . Sekali aku dah move on , aku takkan pandang belakang lagi . Aku rasa kau tahu ttg itu . Terserah utk kau nak buat apa pun sekarang ni . Aku cuma akan duduk diam-diam sambil tersenyum :) Mungkin itu yg aku patut lakukan sejak dulu lagi .





◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011