▸ I dream about you ! :( ... ♬
Monday, July 9, 2012
♥ posted at: @6:21 PM










Mimpi itu mainan tidur . Lagi2 bila kita bermimpi pada siang hari kan ? Harap2 lah semuanya memang mainan tidur jea . Itulah , siapa suruh tidur jea kan ? Kan lebih elok kalau tolong ibu masak kat dapur tuh . Yea dokk ? ( membebel kepada diri sendiri )

Aku malas nak cerita apa yg aku mimpikan tuh . But this is not the first time k . Dulu pun ada mimpi jugak . Mungkin aku terlampau memikirkannya kutt . Takkesalah pun kan . Mimpi itu tetap mimpi yg takkan boleh diubah . Tp dalam realitinya semua boleh diubah . Aku berharap yg mimpi tu mmg betol2 mainan tidur & takkan pernah terjadi dalam hidup aku . Tp andai kata ditakdirkan aku terpaksa melalui apa yg aku alami dalam mimpi tu , aku redha . Dan apa yg mampu aku ucapkan ialah ' SELAMAT TINGGAL '


 # Org yg tahu ttg mimpi aku jea yg akn tahu apa yg aku maksudkan :)






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011