Monday, July 9, 2012
♥ posted at: @6:53 PM






' Buat baik berpada-pada , Buat jahat jgn sekali ' . Semua org mesti pernah dgr peribahasa ni kan ? Mustahil lah kalau kata tak pernah kan . Nampak benor nipunya . Jgn jadi penipu puhlease ? taksuka lah :) semua org pun mesti taksukaaa .

Berhentilah jadi penipu . Takde penipuan yg akan kekal selamanya . Selama mana kau sorok , sedalam mana kau pandai simpan , satu hari nt benda tu akan terbongkar jugak . Berhentilah sakiti hati org yg sayang kau . Tak rugi kalau kau belajar utk menghargai apa yg ada depan mata kau , yg setia dgn kau . Jgn bila dah hilang baru kau nak menyesal . Tak syok ah gitu . 

Org kalau baik dgn kita , tak perlu kot kita balas dgn kajahatan . kan ? Mungkin sekarang kau sia-sia kan dia tp andai kata satu hari nt dia berubah hati , mungkin waktu tu kau akan sedar yg kau perlukan dia . 


Hargai yg ada sebelum kehilangan . Sekurangnya takdelah menyesal pada kemudian hari kan ? :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011