▸ Nixoderm :) ... ♬
Thursday, June 14, 2012
♥ posted at: @1:30 PM









Okay utk post kali ni , aku nak share something yg boleh menaikkan keyakinan perempuan :) Tak semua perempuan yg dilahirkan dkt dunia ni mempunyai kulit yg mulus , tulus & bebas drpd jerawat kan ? Kalau siapa yg dpt kulit mcmtu bersyukur lah ehh . Igt jgn riak , Allah taksuka , org pun akan benci . Bg yg mempunyai kulis bermasalah pula , jgn risau k . sekarang ni kan dah byk produk muka yg dijual . So , why not korg try kan ? :) 

 Kulit muka aku pun tak terkecuali jugakk . Aku ada masalah jerawat . Haihh , sakit hati tau . Mcm2 produk dah aku guna tp tak semua berkesan . Ada yg berkesan just utk 2 - 4 minguu then jerawat naik balik . Sedihh sgt tauu T.T 

kekadang rasa mcm nak give up pun ada tauu . Then 1 hari tuu kakak aku ckplah yg dia ada beli ubat jerawat yg berkesan . Aku buat endah tak endah jea sebb aku igt hasil dia mybe sama jea dgn yg lain . Tp taktahu mcmne 1 hari tuu boleh terbukak pintu hati ni nak mencuba . So aku ameklah kakak akuu punya ubat tu then cuba . Cubaaa puya cuba . 

Akhirnyaa .........................

 Alhamdulillah , jerawat mcm kecut . Time sapu tu rasa mcm panas-panas sikit . Tp dalam masa 10 minit gituu di hilang lah :)Then bila cuci pun kena cuci bebetul sebb dia mcm susah sikit nak bersihkan . Hasil drpd ubat jerawat kali ni mmg agak memuaskan hati aku . So tak salah kot kalau aku nak share dgn semua org kan ? Ubat jerawat yg i maksudkan tuu ialahh Nixoderm :) Harga dia murah jea & boleh dpt dekat farmasi . 


 Kalau nak kulit yg cantik, tak salah rasanya kalau kita berusaha kan ? Insyaallah dgn usaha kita tuu , Allah akan temukan jalan :) Selamat mencubaaaaaaa ^.^




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011