▸ should i move on ? ... ♬
Tuesday, June 19, 2012
♥ posted at: @2:49 PM








Jam menunjukkan pukul 5.22 A.M . Waktu2 mcm gini mesti semua org tgh sedap dibuai mimpi sambil meleleh air liur tuh . kan kan ? Lain ceritanya aku ni , jari aku masih menari-nari dekat keyboard ni . Kalau org lain meleleh air liurnya , aku meleleh air matanya T.T Eh ? haha >.<

 Sejak kebelakangan ni terlalu kerap aku menitiskan airmata . TERLALU KERAP ! kalaulah aku tadah airmata tuu mesti dah berbaldi-baldi . Biasalah , org yg berhati sensitif mmg mcm gini . Dan org yg buat aku menitiskan air mata tuu mcm takde perasaan jea kan ? takpee , ada ubi ada batas , ada hari aku balas :) 

Kalau ikutkan hati jahat aku , aku mmg nak balas semuanya . Drpd A-Z ! Tp kalau aku buat mcmtuu , apa beza aku dgn dia kan ? Aku taknak org aggp aku takde perasaan . kalau ikut hati baik aku ni , aku rasa better aku move on jea . Lepaskan segala yg menyakitkan .

 Bukan senang nak buat keputusan sebenarnya . Kalau pilih yg ituu ada kesannya . kalau pilih yg ini pun ada kesannya . Mana-mana keputusan yg aku buat dua-dua ada kesan . So , aku nak pegi jalan ketiga bolee ? (bunuh diri) kihkihkih Rileks , wa tak gilaa , wa tak bodoh . Wa sayanggg hidup wa ni k . Sayangggg sangat :) 

 Mungkin sekarang Allah turunkan hujan utk akuu sebab nt dia nak turunkan pelangi utk aku pulak . Takkira lahh berapa lama pun hujan yg Allah turunkan utk aku , aku tahu pelangi utk aku tetap akn tiba . Sebenarnya , masalah ni semua buatkan aku lebih kuat , tabah utk menghadapi masa yg akn mendatang :) Mungkin juga pelangi utk aku ada depan mata aku . Tp Allah pinjamkan sekejapp pelangi aku dekat org lain utk menduga aku kan ? :) Kita tak pernah tahu apa yg telah dirancang utk kita . 

 Dan apa yg pasti , aku akan bergerak . Bergerak drpd kancahh airmata ni . Dan ..................... Aku juga nak nasihatkan dekat KAU supaya berubah sebelum karma dtg . Rasa sakit karma yg dtg tak mcm apa yg kau bg kat aku tp LEBIH SAKIT drpd aku yg aku rasa . Itu pasti :)








◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011