▸ hello stalker :PP ... ♬
Sunday, June 10, 2012
♥ posted at: @11:05 AM








Okay this time nak cite pasal apa ek ? Nak cite pasal stalker boleh tak ? hihih yg lain jgn terasa k sebb post ni ditujukan utk sorang minah ni . 

 Act ktorg dulu penah membe tp adalah sebb kenapa ktorg tak berkawan lagi sekarang . normal lah semua tuh kan ? Okay then aku perasan jugak yg budak ni takde fb , kalau difikirkan balik rumah dia ada laptop , mustahil lah dia takde fb kan ? Budak sekarang takde fb ? Apaa celop tokk !!! 

 Tak kesah lah kalau dia ada fb or tak kan .Itu bukan masalah aku punn hihi tp yg peliknya kan mcmne dia boleh tahu pasal apa yg membe2 aku update & buat kat fb ni . Mcm dia ada fb jea kan . Pada sangkaan aku dulu , mybe dia ada buat fb then add ktorg but using gmba org lain kan rupanya tak pun . Nak tahu takk macamne dia tahu ? Nak tahu tak ? NAK ?!

 Rupanya .................. 


 Dia buka fb membe ktorg yg baik dgn dia . Membe class dia lahh . Ohh that's why lahh bole tahu kan . Melalui fb org lain rupanya ^.^ kenapa taknak buat fb sendiri yea cik kak ? Whateveritis , takkesahlah kan wahai stalker terhebat ! As long as kau takkacau life aku , aku takde masalah dgn kau . Tp kalauu bila kau dah stalker then kau salah anggap & pegi sebarkan cerita tak betul , mmg nak kena lahh kan ? Rotan takde , penampor pun okay jugak kan ? Hihi 


apa-apa pun ........................ 



keep smile okay ? 




mehh senyum macam wawa mehhh ^.^ hihih kbyeee 




br>

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011