▸ Birthday Boy :) ... ♬
Wednesday, June 27, 2012
♥ posted at: @6:20 AM











Happy Birthday sayangg ! Dah tua dah dia . Miahaha ehemm , dah 18 tahun kan ? so bila nak masuk meminang ni sayang ? haha :DD Untunglah birthday awak kali ni awak dpt apa yg awak idamkan . tahniah sgtsgt . Suka bila tgok awak happy mcmtuh . hihih . Hadiah yg saya bg pulak tak seberapa tp saya happy bila tgok pakai awak kedua-duanya sekali . Sukaa sgt :DD

Thanks sebb belanja saya tgok movie . Even tak dpt tgok cite 'Hanya Aku Cinta Kau Seorang ' tp cite 'Mael Lambung' pun okay sebenarnya . Act bagi saya cite tuh tak penting pun , yg pnting waktu saya yg dihabiskan bersama awak :) 

Thanks jugak sebb jaga saya dgn baik selama 3 hari ni . Awak layan  saya dgn baik sekali . Bila saya nangis , awak kesat airmata saya . Bila saya ketawa , awak kata saya comeL . Bila saya merajuk awak pujuk saya . Itulah antara layanan terbaik awak . Even kekadang saya buat keras kepala saya , awak ttp ikutkan jugak . hehe Masa saya ikot awak pegi keje baru saya tahu betapa penatnya awak kerja then bila balik kerja tu nak kena layan lagi perangai saya yg menyakitkan hati , mesti bertambah penat kan ? Baru saya sedar berapa byk awak mengalah dlm hubungan kita ni . Tp ........ Jgn kata saya tak pernah mengalah eh . tumbukk awak kanggg hihih .

Bila saya nampak airmata awak yg mengalir sebb saya haritu , saya semakin yakin yg awak mmg sayangkan saya . Saya menyesal sebb saya pernah ckp yg saya sia-siakan masa saya selama 1 tahun 8 bulan dgn awak sedangkan awak betol2 sayangkan saya . Mungkin saya kurang yakin pada diri sendiri masa tuh . Maafkan saya . Waktu pun kemarahan sedang mengawal jiwa & raga saya :3

 Awak dah janji akan gunakan peluang yg ada sebaik mungkin kan . Saya pegang janji awak tuh . Jodoh memang ditangan Tuhan  , tp tak salah kalau kita mencuba yg terbaik dlm hubungan kita kan ? :)


 Hm , apalagi yg saya nak awak tahu erkk . Hm hm hm hm , saya sayang awak tau ! saya cintakan awak . Tak kisah lah apa org nak kata , yg penting cinta tu kita sendiri yg rasa kan ? :) Dan yg paling penting , jangan ada dusta diantara kita  .  Lupakan segala perkara yg pernah menyakitkan dan igt segala perkara yg membahagiakan . Mcm sekarang ni laaa . bahagia sgtsgt :) 

Btw , kalau ada athirah mesti bertambah best . Al-maklumlah tyra kan penyeri suasana . siapa sehh tak kenal tyraa tuh haha .xD 




 * THANKS FOR EVERYTHING ASHRAF  








◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011