Tuesday, March 13, 2012
♥ posted at: @11:06 AM
0 wishes // make a wish?








Sedar tak sedar tak lama lagi umur aku dah nak masok 18 . Even tak berapa nak tua , aku sedar yg aku kena majukan diri aku . takbole nak malas lagi . Yelah , org kata ' bersusah2 dahulu , bersenang2 kemudian ' kan ? . Dan pada usia yg semakin meningkat ni byk perubahan yg aku kena buat sebenarnya :)


Tak salah kalau kita merancang awal kan ? k lagi 7 tahun aku rancang nak kawen . Taknak lambat sgt . Umur 25 tahun dahh okay kot kalau nak kawen tp YANG PENTING sekali dalam umur tuh jugak aku dah ada kerjaya yg mantapp . Puhlease lah , mcmne nak kawen kalau tkde kerja , tkde duit kan ? k bukan mata duitan but manusia mmg perlukan duit . Bukan utk kawen jea utk sara hidup pon guna duit whatt :)


Btw , kita cuma mampu merancang . Allah yg akan menentukan segalanya . Yg penting aku akn cuma sedaya mungkin utk mencapai apa yg aku nak . CHAIYOKKK !

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011