Tuesday, March 13, 2012
♥ posted at: @11:39 AM
0 wishes // make a wish?








salah faham lagi , salah faham lagi , salah faham ! kekadang rasa mcm penat sgt . Nak larikan diri kan kat tempat yg org takkan jumpa . Tp aku tak cukup berani nak buat mcmtuh . Aku bukan Athirah yg kalau cmpak kat mana pun bolee hidup . Aku tak seberani dia . Aku masih perlukann org yg aku sayang . Kalauu pun aku bole lari , aku pasti akan kembali sebb rindu . Hati aku tak berapa nak kuat sebb tuh asyk menangis jea tp sekarang tak selalu k ? I'm a big big big girl :)


Ahh biasanya , hubungan mana yg tk pernah dilanda badai . kekadang kalau asyk baik jea tak best jugak kan ? kekadangg kena jugak gado . K lumrah bercinta . kalau taknakk rasa jgn bercinta k ?




Org sekeliling pun selalu bg semangat bila aku down . thanks guys :*




k then ada seorang yg bg aku terlampau baik bg aku semangat harini . Dia kata dia tahu aku boleh jaga acap . she's too kind . tak mcm ex acap yg lain . Yg lain madah nak gado dgn aku but dia tak pon . Kata2 dia buat aku tenang :) thanks to you k :)


Btw , aku nak tegaskan yg aku mmg takot kehilangan ashraf tp aku percaya dgn ketentuan ALLAH . ALLAH tahu yg terbaik bg akuu . Mmg salah satuu impian akuu berkahwin dgn Ashraf , tp kita sntiasa igt yg kita hanya mampu merancang .




Setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya . Wajib percaya benda tuh k .






Tp aku kan sentiasa berdoa agar setiap apa yg aku & ashraf penah rancangg akn menjadi kenyataan. Amin . Amin . Ya Rabbal A-lamin :)




# ashraf , saya syg awakk . teroslah bersabar dgn saya & jgn pernah penat menyintai saya . Saya hrp awak takkan pernah mungkiri janji awakk :)




















◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011