Saturday, February 11, 2012
♥ posted at: @11:08 PM
0 wishes // make a wish?










Lepas 1 hal , msty ada 1 hal yg dtg kann ? Lumrah hidup , dah biasa sgt dah mcm nih . Aku tahu hal nih dah settle beberapa hari yg lepas . But please biaa aku luahkan apa sebenarnya yg ada dlm hati aku nihh . Aku tak reti nak simpan lama2 , kalau dah selalu pendam bila meletupp mcm tawar hati sekejapp . Mcm haritu lah kan . Serious babe , airmata mengalir perasaan aku kosong gila . Hm .




AKU SANGAT MENCINTAIMU DIRIMU ! cewah sehinggakan sikit benda pon aku boleh terasa . Yes , aku mmg mudah terasa . Aku mmg suka utk berhati2 . kenapa ? Sebb aku penah terkena HAHA past is past ryte but kalau kau dah penah rasa sakit yg teramat sakit , bole ke kau lupakan perasaan sakit tuh ? No way ! smpai mati tetap aku akn igt .




Bukan nak mengungkit tp cuma nak mengingatkan . Aku manusia . Kalau korg belum penah rasa apa yg aku rasa Just bayangkan jela kalau korg duduk kat tempat akuu . Sape yg penah rasa tuhh msty paham punya . Sometimes org kan ckp 'TAKPE , AKU FAHAM PERASAAN KAU' . Lahai , ckp pakai hembus sebb nak tenangkan perasaan lah tuh kan sebb the fact is korg takkan penah phm selagi korg tak laluinya sndry :)




Mungkin bukan salahh dy , salah aku sndry sebb terlalu berfikiran negatif & sukaa tuduh dy bukan2 . Buut semua yg aku buat , sebb aku taknak sakit hati lgy . Cukuplah apa rasa yg penah diberi sebelum2 nih . Cukup lah ! Jgn buat aku rasa penat lgy .




Kalau mmg salah aku , aku mtk maaf . Aku sayanggg dy :'( Akuu tak penah sayangg seseorang mcm aku sayangg dy . I hope he will be the last for me !


But kalauu mmg ada sesuatu yg aku taktahu kat belakang aku , cuma Allah jeaa yg boleh rungkaikan semua kebenaran yg tersembunyi :)












◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011