Tuesday, January 10, 2012
♥ posted at: @10:45 AM
0 wishes // make a wish?







Ehem-ehem saya dah balik ! haha cewah , act dh lama balik okayy . cuma malas nak menaip sebb faktor demam , malas & so on . Byk benda nih nak story so baca tenang-tenang kayy guys ? jgn rushing . Kangg tersedakk haha mcm lah tgh makan . Okayy melewehh dah aku nihh -.-


Okayy jum start cerita ttg Melakaa jum :D Dahh byk kali kot aku jejakk tmpt nihh . cuma beza kali nihh aku bwk tyra , sebelum nihh dgn family jeaa , this time ada tyra so ada gengg ahh . seminggu ktorg kat sanaaa . Mcm-mcm hal lahh siakk haha . Okayy then karaoke dkt tampin tuhh murah gilaaa vavi kott . tak penah ktorg karoake smpai four hours but for this time ktorg buat . caya tak ? hihi




Then pegy berendam dkt waterworld smpai badann semua dh kecutt . haha best wehh main air . lgy-lgy bila jd Tuan puteri sebb ada yg tlg tolakkn pelampung utk akuu HAHA






Okayy then esoknyaaa family aku semua pegy dinasour park but aku tak ikot haha sebb malas gilaa nak bgon pagi . HAHA then bangon - bangon pon teros bersiap & kemas brg sebb nak stay rumah Kimie a.k.a bf tyraaa . Makk mertuaa tyra cool gilaaa . HAHA




-Timee kat sana , ada lahh juga lepakk dgn budakk melaka . And dorg tak sombong , layan mcm dah lama kenal . hihi .






ILOVEMYFAMILY & MY BESTFRIEND hihi 




K tuu jeaaaa , Byeeee :D







◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011