Sunday, December 18, 2011
♥ posted at: @3:01 PM
0 wishes // make a wish?

















This is so cool . Dah pukul enamtigapuluh pagi aku still tak tido & bolee upda-ting blog eh ? HIHI Okayy aku tak minum coffee pon but mata aku still segar . Ohsemmnyaa HAHA lahh sgt kan -.-




Okay sgt menyakitkan yea kawankawan bila kita dah cuba buat yg terbaik but benda tuh mcm tkde nilai . sakit hati tak ? Okay sgt sakit . sakit gila smpai aku rasa takde org dlm dunia ni yg aku bole percaya HAHA there's no one that we can trust oky ! Let say , janji mmg senangg . susun ayat yg baik punyaa then berjanji mcm-mcm . Tak lama lepas tuhh buatbuat lupa . Eh , 'BAIK' nyaa perangai kau kan .




Cuba kalau aku buat mcmtuhh dekat org msty sakit hati jugakkan . Okay then bila buat aku igt aku taktahu rasa sakit lah . pakkkyou lahh !




Kira baik lah aku tak penah balas semua benda selama nie . Ehh , tak serik lagy ? HAHA it's okay . As long as kau bahagia dgn perbuatan kau , kau teroskan lahh . Aku niee mmg hati batu , tkde org perlu jaga hati aku kan ? xD






satu hari nt kalau aku hilangkan diri pon akuu takkan menyesal . nak tahu kenapa ? sebb aku dah bg yg terbaik , kalau org lain jadi aku mmg dorg dah lama blah lahh . aku dah taknak amek kesah dgn org yg tak reti nak hargai apa yg aku dah buat . Lantakk hang lah ! tp nanti jgnn nak menyesal pulakk yea . Sebb kau takkan pernah jumpa org yg sama mcm aku . NEVER OKAY NEVER !










◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011