Monday, December 12, 2011
♥ posted at: @1:13 AM
0 wishes // make a wish?














Lifee is so hard . Betol kn ? Serabut bilaa byk masalah yg kita taknak dtg jugakk . Sometimes feels mcm nakk lari jeaaa , sometimes bersemangat nak selesaikan masalahh tuu semuaa , Hm .




Almost one year aku bertahann , bertahann , cubaa terima kesakitan yg samaa berulangkali . setiap malam msty akuu bertanyaa , adakah esok aku akn terlukaa lgy ? Smpai bilaa agknya aku nakk menangis .




Sakit hati tak bila kita dahh buang kebiasaan kita utk menjaga hati seseorang but dy takbole nak buat benda yg samaa . sakit kan kan ? nak menagis tkde gunaa , org takbolee faham semua tuu . selama setahun nie akuu selalu berfikir smpai bilaa org nak buat aku jehh , smpai bilaa aku nak
kenaa sabar kann ? kalau aku kata aku jeles pun it's does'nt work at all . esok lusaaa , tulat msty terkenaa lgy .




Setahun nie jugak aku dapat byk lesson yg bergunaa . tak semua cinta ituu indahh . kadangnya ia menyakitkann .Aku kena kuat tkbole lemahh , makin lamaa aku makin besar bukan kecikk lagy . Life must move on even there's no one will guide us .




Aku dah bertekadddd . Taknakk lemahh lgy . Mungkin aku takbole nak berhenti menangis but akuu akn cubaa utk biarkan semua berlaku apa adanyaaa . imma strong girl laa gilaaaaa >.<




Jgn mainmain lagy dgn akuu , aku taksukaa . cukuplahhh selama nie akuu takk buat benda gilaa . Lepasniee kalau aku sakit lagy , aku akn buat bendaa yg sama . biar org yg sakitkan hati aku tuu rasa apa yg aku rasa . ITU JANJI AKU !






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011