Sunday, December 4, 2011
♥ posted at: @9:10 PM
0 wishes // make a wish?











Kebenaran kekadang mmg menyakitkan . Sometimes hati kita lebih suka utk memilih kemungkaran berbanding kebenaran . kenapa ? keranaaa kebenaran tidak selalu indah walau sekuat mana kita cuba . betol tak ? tolonglahh kataa Yes !




Hm , bilaa dah terlalu byk bendaa yg kita alami ttg sesuatu tuu msty kita akn give up kan ? kenapa msty give up ? teroskanlah berusaha ! Usahakan tangga kejayaan ! tapi aku manusia biasa sekuat mana aku mencubaa utk berusaha akhirnya aku akan tewas bilaaa terlalu byk ditindas .




Aku berbicara soal hati malam nie kayy , bukan soal lain . SOAL HATI ! clear takk ? --'Korg fikir hati boleh dibawa main ke ? kalau dah sayangg kenapa takbolee jujur ? kenapa msty tggu semua hal pecahh sendry baru nak minta maaf & beri seribu alasan . Whyy ? Why ? Why ? TELL ME WHY !




Kenapa manusia takk penah nak serik ? kenapa taknak blaja drpd kesilapan ? Okayy finee , lepas niee aku taknak jujur lagi ! puas hati ?!!!!!!!!!














◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011