Saturday, November 19, 2011
♥ posted at: @9:27 PM
0 wishes // make a wish?


19 NOVEMBER 2O1O 




Tak selamanya kita akn berada di tempat yg selesa aitee ? Okayy this is what happened to me & ashraf . Akuu taknak salahkan sesiapa , utk apa kita menyalahkan org lain kalau kita sendry tak betol kan ? Org dah sayangg mstylahh perasaan jeles tuu ada kan . Mustahil laa kalau kata takdee . Jgn tipuu diri sendry kayy ? >.<


Okayy , ashraf jeles sebb ada ex akuu yg hantar kat wall akuu 'OMFG ! U're so cute ' . akuu tak delete post tuu sebb aku nak dy tahuu apa yg berlaku timee dy takk onlineee and for sure caraa setiap org fikir berbezaa , begituu jugaa pemikiran akuu dgn diaa , Hm . 


Akuu plakk jeles sebb ex dy text mcmniee ' lupa bufdayy kita leteww '  . Aku gunaa no dy , dy guna no akuu . Dah sebulan lebihh ktorg tukaa no , sebb tuu aku  dpt tahuu yg ex dy text dy . Hm ,
what's going on ? asl semua nak terjadi sebb ex ? >.< Dalam satu hari sepasangg kekasihh bergado disebabkan olehh ex masing2  :'(


Ashraf kata dy nak aku yg duluu , Najwa yg faham dy , Najwa yg senang nak tahu apa yg dy cubaa smpaikan , Najwa yg tahu mcmana nak jaga hati dy & Najwa yg tahu mcm mana nak selesaikan masalahh . Hm , akuu dahh berubah secara mendadak ke ? Hm :( 


Aku tahu akuu patot percayakan dy , dy kata dy takkan mungkin balik dkt ex dy , dy taknakk pun dgn semuaa tuu . Sama jugak mcm akuu , aku pun taknakk dkt ex aku lgy . peluang aku utk dorg dahh abes . aku cuma nak dy sorg jehh MUHD ASHRAF AMINUDDIN . 


Semalam dy ckp dy takboleee hidup tanpa akuu , aku tktahu nak percaya or takk but bila difikirkan semulaa aku sama jehh dgn dy . Aku tak kuat nak hadapi semua niee sorg2 , akuu perlukann dy ! mcmane dy perlukan akuu , mcm gituu lahh aku perlukan dy ! 


And ktorg takbolee nak hlg apaa yg org lain nak buat dkt ktorg . Buatlahh apa korg nak buat , nakk berharap dkt ktorg smpai seribu tahun pun takkesah lah kan . But jgn sakit hati kalauu tgok ktorg msh bersamaa . Aku takk marahh korg , aku just kesal , Kalau korg ada kat tmpt ktorg korg msty akn tahuu rasaa .




Aku taknak gado dgn sesape lgy . Aku just nak enjoy hidup aku dgn org2 yg akuu sayangg . Tolonglahh faham , kayy  thanks .
























◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011