Wednesday, October 26, 2011
♥ posted at: @3:08 AM
0 wishes // make a wish?


NOTHING TO DO AT ALL :)


Sometimes perasaan mcm berbelahh bahagi . taktahuu nk terbahagi kepada berapa kepingg tp itulah hakikat sebenar . Mungkin pengalaman yg buat aku takot nakk hadapi semua niee . Aku takot sejarah akan berulang seterusnya akuu terlukaa . Akuu taknakk :/ 

Tp mmg dah jadi adat dlm percintaan isn't ? Setiap yg bercintaa msty akan rasa apa ituu sakit , apaa ituu perit . Hal lamaa tak perlu dibukaa tp kita tetapp kena berhati-hati supayaa kita lebih bersediaa . kan kan ? 


Aku mmg happy semalam . Dapat jumpaa si pemilik hati , dpt pelukk ciumm dy , dpt tgok senyuman dy , dpt gigit dy , dpt manjaamanja dgn dy . Even sebenarnyaa apaa yg dy lakukan sgt berlainan dgn yg sebelumnyaa HAHA --'

Sebelum niee aku takpayahh suruh dy suapp aku pon msty dy akn suapkan tp semalam takpunn >,< Byk lagy lahh kot bendaa yg bg aku lain tp aku malas nak rungkaikan . Biar jelaa aku dgn tyraa jea yg tahuu apa yg aku rasa .




Tyraa pon tgh mengalami benda yg sama . Kata pon twin so masalahh pon kalau bole nak sama ehh ? HAHA bilaa menangis dpn dy pon akuu takmalu langsungg . Akuu lebih suka menangis depan dy , baru aku legaaaa . 




hm , semogaa hari esok lebihh bersinar drpd yg sebelumnyaaa :)






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011