Sunday, October 2, 2011
♥ posted at: @11:17 PM
0 wishes // make a wish?


KISAH KITA :)


Okay guys  harini akuu nak post entry panjanggpanjangg . Mybe yg terpanjang yg akuu penah buat selama berblogging niee . Nak tahuu pasal apaa takk ? HIHI cuba baca titlee kat atasa tuu msty enkorg bolee agakk punyaaa xD kalauu yg lemb tuu mmg lmbt siket nakk pickup lahh kan AHAHA #justkidding#




OhhmydearAshraf  ,


First sekali kitaa kenal dkt myspacee kan kan ? awakk tegor saya , awakk panggil saya PINK sebb timee tuu caption bawa nama saya  dkt ms tuu TURN TO PINK so awakk pon panggil lahh saya pink . That time saya taktahuu pon awak kawan dgn Ayiel . Serious niee HIHI then saya terjumpa fb awak , apa lagi saya pon meng-add lahh awakk kan . Kalau nak tahu masa tuu saya baru belajar nak main fb HAHA kesian kan ? T.T


Masa hari raya keberapa nth saya tak igt saya & tyra hangg dgn ayiel . Then  ktorg lepakk dkt Hardrock . Time lepakk kat situu mcmmcm cerita yg kitorg bualkan smpailahh masokk cerita awakk dgn si A**** tuu . Best gilaa dpt kutuk awakk timee tuu HIHI

Malam tuu pulakk ayiel nak raya ruma tyraa tp taktahu nak ajak sapee so dy ajaklahh awakk kan . time kat rumahh tyra tulahh first time kita meet kan kan ? Saya pon tnya lahh awakk ' ohh , niee hamster eh ? ' Hamster panggilan si minahh fake tuu bg kat awakk . Dulu jelaa saya pggil awak mcmtu . Sekarangg jgn harap lahh :P


Start drpd tuu kitaa agakk selalu IM dkt fb , awakk cerita masalahh cinta awakk dgn L*** , saya pon bglahh nasihat apa yg patot kan HIHI masa saya gado dgn kwan adekk sayaa awakk tlg sayaa , awakk ngaku awakk tuu bf sayaa kan kan ? HIHI tp time tuu saya takk rasa pape pon saya just anggap awakk kawan baru yg sukaa tlg org xD


2 / 10 / 2010 kitaa hangg samasama . Masa tuu awakk malumalu kan Cehh ! mcmlahh tak penah jumpaa , ituu pon nakk maluu . Bluerkk :P padahal tuu kali kedua kita hangg sebb kali pertama kita hangg ramairamai yg timee tuu ada Nyna , Dilaa & lainlain :) Awakk igt tak masa kat Laksa Shake tuu awakk diam jeaa . Sikit pon tak bercakapp , awakk cuma main hp jeaa . Geram jugak saya dibuatnya . Nasib baik ada tyra & nik yg ceriakn suasana HIHI lepastuu dorg snap gmba kita berdua . Nik igt saya dgn awakk ehemmehemm so dy madah nak kenakan kita jeaa . padahal kitaa kawan jea kan ? :)



02 / 10 / 2010




Balik drpd hangg tu saya teros mandi then on fb . Wow ! awakk pon on timee tuu . Then awak ajakk saya YM . Igt nak webcam sekali tp sayanggnya webcam saya ada prob so saya jea yg bole nampak awakk , awakk tk nmpk saya pon kan HAHA kesian --'


Sepanjang mlm tu kita takk tido , kitaa layann antara satuu sama lain smpai pagi . Yg takbolee blahh tuu kan , awak tanya saya beberapa soalan yg agakk menyeramkan . Ianya melibatkan soal hati & perasaan @@ Secara takk langsung kita dahh berada dlm sebuahh perhubungan yg lebih drpd kawan biasa . Awakk ckp awakk anggap kita niee dahh bertunangg bg permulaannya HAHA klakaaa kan ? 


So secara rasminya pada 03 / 10 / 2010 pukul 6.30 pg kitaa couplee . Kita buat relationship dkt fb 7 ramai yg terkejutt HAHA yelahh , mana tak terkejut kan , tkde angin tkde ribut tetibaa jea couple . 


10 / 10 /2010 pulakk first time kita datee . Kita date kat rumahh Ayiel . Saya berbaju merahh gituu HIHI  awakk bawak saya jalan2 naikk moto & yg palingg klakaa time nak pegy cari ikan tenggiri . 




10 / 10 / 2010


Lepas dprd harituu bermula kisah kitaa seperti org lain .  Ada yg manis , ada juga yg pahit . Bohonglahh kalauu saya ckp hubungan kita sentiasa manis kan ? Perasaan cemburu sentiasa adaa . Perasaan takut akn kehilangann awakk pon ada jugakk . Haihh :/



And now dahh setahun kita bersama . Awak janji yg awakk takkan tinggalkan saya . Saya kurang yakin sebelum nie tp sekarang saya dah yakin  sepenuhnya btw semua nya bergantung pada ketentuan Allah jugak kan ? Ye , saya tahuu .  kita samsama berdoa okayy ? :)


see ? drpd awakk berlakon jadi bf saya akhirnyaa benda tuu jadi betolbetol . Haihh :/ jgn buat dgn org lainn kayy sayangg ? saya dpt tahuu mati awakk nt ! HIKHIKK :*



Let's forget the past . i mean yg menyakitkan jelaa . Yg manis JANGAN PERNAH DILUPA ! saya ketukk awakkk karangg HIHI Rasaa happy bilaa dah berjaya menjadi seperti yg lain . Berada dlm sebuah perhubungan yg serious selama setahunn & kalauu boleh saya nak selamanya dgn awakk MUHD ASHRAF  B AMINUDDIN:)

 Terima Kasih sebb ajar saya byk benda ttg hidup ini . Terimaa kasihh keranaa pernahh beri saya rasa kesakitan yg amat pedihh  & terima kasih juga kerana pernahh beri saya rasa kebahagiaan seperti dunia ini milikk saya sorg .




Terima kasih utk segalanya . ILOVEYOUSOMUCH MUHD ASHRAF AMINUDIN ( 03 / 10 / 2010 - 03 / 10 / 2011 )






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011