Wednesday, September 28, 2011
♥ posted at: @8:43 AM
0 wishes // make a wish?




Haihh :/ arnyy baru first day tk dpt text dgn awakk tp kenapa saya dahh rindu awakk gilagila niee ? Hm , sampai bilaa kita tk dpt text , call wakk ? Sekarang baru saya rasa seksanyaa perasaan Maii bilaa Aznol pegy PLKN :'(

Saya rindu awakk setengahh mati . Bilaa saya dgr lagu yg penah awak bg kat saya msty saya menangis , setiap malam sebelum tido msty saya akn dgr . Saya aggp dy pengganti suara awakk sebb buat masa niee awakk tkbolee teman saya kan ? :'(

Awakk , byk benda yg saya nak share & luahkan dkt awakk . Tp tkbolee . Sekarang pon saya tgh kusut sgtsgt , saya perlukan awakk !tp keadaan tk mengizinkan kitaa . Hm , apa yg saya patot buat wakk ? Kalauu awakk ada msty  awakk akn cuba buat lawakk bodo then saya msty akn tergelakk smbil marahh awak kan ? HAHA :'(

hm , saya taknakk keadaan mcm niee berlarutan . Saya tahu saya kena kuat . Saya tkbole lemahh kan ? tp sekuatkuat saya pon saya msty akn rindukan awakk . Saya tk mungkin dpt berlagakk mcm saya niee okayy tp saya akn cubaa kayy ?

Awakk , saya cintakan awak & selaluu rindukan awakk . Ituu jea yg awakk perlu tahuu :(





◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011