Sunday, September 18, 2011
♥ posted at: @2:58 AM
0 wishes // make a wish?


 ' DIA '

 setelahh beberapaa minggu jiwaa kekacauan , hatii tak keruan , fikiran melayangg akhirnyaa berakhir semunyaa semalam . Semalam saya bertemu dgn si dia yg saya sayangii . Satu-satunya lelakii yg berjaya menempatkan dirinya dalam hati saya . Bukan senang utk mencintai seseorang . 

Saya bertanya kepada diri sendry mungkin hari ituu adalahh hari pengakhiran segala rasa . NOKTAH CINTA nyanyian Hafiz selaluu bermain didalam kotak fikiran saya . ''tuhan tolong nyatakan lahh padanya ttg cinta , adakah masih diriku diperlukan ? lalalala . . . adakah cinta ini perlu utk dirinya ? lalala . . . 


Saya terlampau sayangkan dia . Sehinggakan saya benci dgn perempuan yg rapat dgn dia melainkan ibunyaa . Adakah saya terlampau kejam ? atau saya sebenarnya trauma dgn kenangan laluu ?Yeaa . saya taknakk sejarahh berulang lagi . Saya benci utk disakiti.

Semalam saya byk berdiam diri kerana saya masih sakit hati dgn hal ituu . 

Semalam saya menangis kerana saya tidak dpt menyembunyikan perasaan saya .

Semalam saya seperti teringin memeluk dia seperti selalu tp kerana ego saya tidak melakukannya .


Dan kerana bantuan Ayiel & Athirah akhirnya saya beranikan diri utk bersemuka dgn dia . Saya cubaa utk meredakan apa yg terbuku dlm hati saya . Dan drpd penjelasan dia jugak saya merasakan seperti ada salah phm yg berlakuu diantara kita yg saya wujudkan . Hm , saya masih igt persoalan yg diberikan oleh dia kepada saya . 

 ASHRAF : kalau saya tak sayangg awak , buat apa saya bersusah payah topup , call texting awak & jumpa awak ? 

Saya tak mmpu berfikir dgn baik so saya hentam jea apaa ayat yg ada dlm fikiran saya HIHI  tp adakah benar apa yg dia katakan tadi ? Bila dipikirkan secara logik , jika dia tidak sayang saya , utk apa dy layan saya serta kerenah saya yg mengada-ngada nie kan ? :) 

Sekali lagi bilaa saya jumpa keikhlasan dari pandangan mata dia , saya percaya CINTA ITU MILIK KITA . Mungkin benar kata dia , saya tak sepatutnya berfikiran secara kebudakk-budakkan . Saya kena percaya yg dia CUMA CINTAKAN SAYA SORANG .

Saya sedang menghitung hari utk ulangtahun satu tahun hubungan kami . Ketika hmpirnya tarikh ituu , disituu juga lah bermulanya titik kepercayaan saya kepada dia , Maafkan saya mencurigai cinta dia selama ini .

 Saya suka bilaa awak kembalikan semula senyuman saya yg telahh hilang . TERIMA KASIH CINTA 


Lihatlah , saya memang manjaa dengan dia . Dia juga memanjakan saya HIHI *jangannakjeleslaheh .

Apaa yg dpt saya katakan , kami masih bersama & saya sayangkan dia seperti saya sayangkan diri saya . Terima kasih kawankawan yg cuba utk menyelamatkan perhubungan kami . trouble is not a friend okayy ? Tp , jgn salah pilih kawan . 












◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011