Sunday, August 28, 2011
♥ posted at: @12:41 AM
0 wishes // make a wish?



 Hari niee dahh ahad , esok Isnin & Selasa rayaaaaaaaaaaa ! Fuyohh , tak sabarnyaa >< tak sabar ke ? yeahh , semalam mmg aku tak sabar sgt nakk raya tp tetibaa hari nie aku rasa mcm taknak raya dahh . Sreriously Hilangg semua mood nak raya . Boleh takk ditundakan rayaa tuu ?


Esok aku dah kenaa balik kg , Lagi lah malas , Selagi aku takk dapat balik senyuman aku mcmne aku nakk berhadapan dgn sedara mara akuu nie ? Takkan aku nak jmpe dorg dgn mukaa yg separa menangis Maluu laa akuu kan ? HAHA kesiannya akuu . apelahh nasib -.-

Ahh , lebih baik jgn mengeluh Msty adaa hikmah semua niee kan kan ? tp apaaa ? Hm , Naik skolaa jea teros trial kan Lagilah gilaaa >< Err taknak amek SPM aa gini . Nakk merajuk 2 tahun , Nt dah tak merajuk baru amek spm , bolee gituu ? 

Ehh japp , ubah fikiran . Better aku amek spm this year kan ? Nt dah abes skolaa bolee enjoy & kalauu dapat tawaran smbung blajaa tmpat jauhhjauhh lagy best . Jauhh drpd masalahh :) Sanggup kea aku pegy tinggalkan apa yg ada kat sini ? Hm , payahh laa gini . Tp what for aku stand kat sini lelamaa Bukan aku org rinduu ponn >< Makin ditipuu adalahh HAHA  .

Chill laa , perjalanan masih jauhh . Malas nakk pikir duluu buat masa niee Yangg penatingg sekarang niee Mcmane akuu nak kembalikan semulaa mood rayaa aku tuuuu >< tolong akuu please ? Haihh :/




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011