Sunday, August 28, 2011
♥ posted at: @12:25 AM
0 wishes // make a wish?







Aku dah penah ckp TAKKAN ADA PENIPUAN YG KEKAL DLM MUKA BUMI NIH , satu hari nanti pasti akan pecah jugak , sama ada lmbt atauu cepat pasti akan terbongkar . So kenapaa ada jugak org yg buat benda niee ? Susah eh nak jujur ? Kau pikir dgn penipuan kau semuaa org sukaa laa eh ? -.-

Cuba kau pikir kalauu kau yg kenaa tipuu , sakit takk ? Pedihh tak ? Kauu msty marah jugak kan ? Lain lah kalau kau tkde perasaan so mmg takkesah org tipu kau kan Tp org normal mcm akuu nie KESAH bilaa ditipu okayy .Kau pon normal jugak so akuu tahu kau msty kesah punyaa .

Sampai bilaa kau nak tipuu org niee ? Bawakk bertaubat laa . Dunia ada karmaa , kauu tipu org , kau msty dapat balik . Dunia sekarang bukan boleh buat mainmain nokk , Hutangg dunia dibayar duniaa , Hutang akhirat bayar akhirat , Dah takde daa hutangg dunia dibayar akhirat .


Tp jgn risauu aku takkan balas .aku takkan tipuu kau . Aku akan sentiasa jujur dgn akuu . Aku percaya Allah Maha Adil . Dia tahu apaa yg terbaik utk akuu . Kalau kau rasaa kau teros nak tipuu akuu , dipersilakan . Hak setiap org aku takkan halangg sebb aku manusia biasa . 


## Jangan jadikan ketidaksempurnaan setiap insan di muka bumi ini sebagai platform utk menipuu . Mmg semua org tak sempurnaa Tp perlu ke ulangg kesilapan yg samaa  ? dah tahu silapp , cuba lah utk perbaiki diri bukan mengulanginya . Kesiann org yg kena tipuu , berdarahh hati merekaa , k PEACE :)



 

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011