Friday, July 22, 2011
♥ posted at: @8:56 AM
0 wishes // make a wish?


 KELIRUU :(





Okayy sementelah arituu cikguu suruhh beli pin utk masukk matrikk , akuu terpikir sesuatu perkara .  Akuu igt nak smbung study jejauhh . Aku nak belajar berdikari . Sampaii bilaa aku nakk dudukk bawah ketiak ibubapa akuu ? sampaii bilaa baju akuu akn dibasuh oleh ibu akuu ? Sampaii bila doee ? sampaii bilaa ? 

kekadang tgok org yg pandai berdikari terasa jeles bolee ? Jeles sebb dorg dah pandai hidup berdikari , sedangkan akuu , Haihh --' 

then tadi akuu ckplah dgn ibuu aku , kalau bolee nt hantar akuu blaja jejauh . Then ibuu aku ckp takpaya laa , blaja jea laa dlm area Jb niee . kan senangg . 

Alahaii , sedihh bolee ? akuu nak belajar bedikari pada masa yg sama , akuu nak jaga hatii ibu akuu jugak . Aku taknakk dy kecewa & sedihh sebb akuu T.T 

* kalauu aku ada patung pink panther , mybe time nie akuu tgh peluk dy kuatkuat smbil menangis .



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011