Tuesday, July 19, 2011
♥ posted at: @12:38 AM
0 wishes // make a wish?


Okayy , lepas balikk drpd menyambut acara satuu dekad tuu akuu teros rushing packing brg . akuu packing brg sebb nak lari drpd rumah xD percayaa takk ? hehehe taklaa , family akuu nak pegy melaka so akuu mstyla ikot kan , takkan nak duduk rumah sensorg . Nt ada han..han..han..han..@@


penat gilaaa akuu ckp kauu , nak kemas brg mcm takde mood . rasa mcm nak koyakkan jea bajuubaju tuu semua tp sayangg bolee ? eheee :) ayahh kata nak gerak pukul 4 ptg tp akhirnya gerak pukul 6 lebihh --'


then sampaii kat melaka , sewa apartment dkt A'famosa resort . cool gilaa . rasa mcm nak pinda situu jeea tp ayah ckp tggu akuu dah kawen nt baruu bolee pindah jauhjauh . Cehh , nmpk sgt ayahh aku takbole nak berenggang dgn akuu HAHA




btw , byk aktiviti menarik yg akuu tak join like swimming sebb takde mood gilaa . akuu rasa mcm nak tidotidotido . Org yg paling excited adekk akuu lahh --' akuu tgh takde mood bolee pulak dy beriaa sgt . sekalii akuu cepukk diamm teros kangg HAHA




hehe gambaa akuu takde pon . takbyk bergambar pon timee jenjalan katt sini xD



  

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011