Saturday, July 30, 2011
♥ posted at: @11:11 PM
0 wishes // make a wish?


MAAF , AKUU KECEWA DGN KAUU ;) 

 

Bencii bilaa disakiti , dgn org yg kita sayangg pulakk tuu . pertama kalinyaa akuu rasa mcm nakk nak pegy bunuhh diri . tp iman masih kuat , walau mcmane sakitt pon , akuu tetap kena kuatt kan . kalauu sebelum niee akuu bolee tahan kenapa sekarang aku takbolee tahan kan ? :)

Even benda tuu dah lama , hati niee tetapp berdarah tahuu ? kauu apa tahuu ? kauu buat bnda tuu tanpa fikir perasaan akuu , ituu je yg kauu tahuu . Hatii akuu memberontakk ! akuu nakk bencii kauu tp aku takbolee benci kauu , akuu sayangg kauu . akuu terlanjur menyanyangi kauu :( 

Bukann pertama kali , bukan keduaa kali , bukan ketiga kalii , tp berkali-kali dahh . Bilaa nak berakhir ? Sakitt kauu tahu tk ? Aku tak mmpu nak ckp pape , akuu cuma mampuu diam jeaa . Kalauu berbunyi akuu takot akuu akn keluarkan  ayat yg takk sepatutnyaa :((

Kalauu drpd duluu kauu bgtauu akuu apa yg kauu buat niee kan senangg , biar kauu buat , akuu pon buat . Kan deal ! takdelahh sakit sgt hatii akuu niee . Tp akuu tahuu aku tkkan buat mcmtuu sebb akuu bukan kakii layann . Akuu masih igt janjii kitaaaa :(( 

Akuu pon tahuu penat , tak semestinyaa perasaan sayangg akuu takbolee terhakis . Kauu penah ckp hati manusia mudah berubahh . Akuu pon manusia . Bukann anak patung yg takdee hati . 

Akuu taksure lepas niee akan terlahir peluangg utk kitaaa lagy atau tidakk kalauu benda yg sama terulang lagi . Athirah kataaa kauu cuba utk berubahh utk akuu sebb tuu akuu kena kuat . Yeaa ! akuu cuba utk kuatkan semangat akuu . Akuu nak selamanyaa dgn kauu tp kalauu hal ini asyk berlakuu jea , akuu tak janji yg hati akuu masih akn bersemi utk kauu :'(

Kalauu kauu rasa lepas niee kauu nakk buat sesuatu tanpaa pikirkan perasaan akuu yg kauu anggap kekasih , skandal & isteri kauu , LEBIH BAIK KAU PEGI AMEK PISAU & BUNUH AKU TEROS  ! :) kecewaa dgn sikapp kauu . Ituu jea yg mampuu akuu katakan . Kauu takkan tahuu apa yg akuu rasa selagi kauu tak rasa semua niee dan akuu berharap kauu takkan rasa sebb sakit dy cuma ALLAH yg tahuu  . TERIMA KASIH :)






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011