Monday, July 4, 2011
♥ posted at: @5:28 AM
0 wishes // make a wish?


KUCING AKUU :'(


Okayy guys , now akuu nak kongsi kesedihan akuu dgn kauu org semuaa . Akuu sedihh niee >< 
sedihh sebb apaa ? sebb ada org aniaya kucingg kesayangan akuu . Jahat kan ? Ehmm ,


apa salahh kucing akuu seyhh ? setahuu aku kucing akuu si Jenn tuu baikk gilaa . takpernah curi makanan kat rumahh org sebb dy cuma makan frieskies jeaa , tak mungkin benor laa dy nakk pegy curi ikan sesape kan . Erghh >< kucingg akuu  kalauu nmpk ikan dy tgok sebelahh mata jeaa tahuu ? percaya takk ? tp itulahh hakikat yg sebenarnya . 


Jahatt gilaa bolee tak org yg aniaya kucing akuu tuu , ada ke patot dy cucukk screwdriver dekat bahagian perutt kucing akuu . Panjangg screwdriver tuu sepanjang 3 meter . Abes berlobangg perut kucingg akuu tuu . 


Kalauulahh aku tahuu si durjana yg buat kucing akuu mcm tuu mmg akuu kerjakan abesabes laa kan . Tak patot laaa buat haiwan kesayangan nabi mcmtuu , takde perasaan lgsungg seyhh . Aku makin tak paham dgn manusia sekarang yg semakin hilang rasa belas kasihan diorang kat haiwan . Ehmm 


Apepon akuu harapp sgt org yg buat kucingg akuu nie akn dapat balasan yg setimpal dgn apa yg dia buat niee olehh Allah :)








◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011