Sunday, July 24, 2011
♥ posted at: @1:31 AM
0 wishes // make a wish?


ILOVEYOUUUUU


Hm , saya rinduu awakk . Rinduu sgtsgt bolee ? Last kita jumpa 3 / 07 harituuu . Lamanya kita tak jumpa >< 
Saya cumaa dapat jumpa awakk dlm mimpi saya jeaa . Ituupon takkselaluu wakk . Seminggu sekali jea datangg kekadang tuu langsungg dy tak dtg ;'( 

Awakk , saya semakin takutt . Saya nak bgtauu awakk ttg perasaan saya tp saya takkuat wakk . Saya takut saya menagis dpn awakk lagy . Awakk , org dekat sekeliling saya ramai yg dahh breakk even dahh 1 tahunn lebih coupp pon . Kdg2 tuu dorg breakk sebb benda kecikk jeaa . 

Semalam saya sesaja jeaa on ms awakk , saya tgok kat photo awakk . Firstly , saya rasa happy gilaa kot sebb saya tgok gmba awakk dgn si diaa dahh tak adaa . Mati2 saya igt awakk dahh deletee tp bilaa saya tgok buat kalii kedua still ada pulakk Hm ,  senyuman saya bertukar jadi tangisan  . 

Awakk pernah suruh saya delete gamba tuu tp saya ckp saya taknakk kan . Tp sebenarnya dlm hatii saya , saya nakk awakk delete gmba tuu sendiri . Atas kerelaan awakk . Bukan sebb saya . Gambaa tuu mmg cantikk , takk secantikk gmba - gmba yg kitaa ada kan ? tp apaa saya kesahh ? edit jeaa lebih tuu -- '

tp walau mcmana pon , hatii saya tetap sakit . I pretend like nothing happenned tp sampai bilaa saya boleh pendam  ? sayaa bukan robot yg takde perasaan . Kalauu bole saya nak buang perasaan niee jauhjauh tp saya tak mampu sebb saya sayang awakk . SAYA SAYANG AWAKK TAHU TAK ?!

Saya taktahuu kenapaa masa silam awakk buat saya sakit sgt , maybee sebb dah mcm2 yg saya kena kan . Saya taksukaa bilaa perasaan saya jadii mcmniee . Saya rasa tak selamat . Saya takutt .Even sekarangg nie saya tahu awakk cuma ada saya jea , saya tetapp takut :'(




 Sayaa igt lagy gmba nie Athirah & Nik amekk timee ketiga  kali kitaa jumpa and second timee kita kluaa bersama . Timee niee awakk malui - maluu kucingg kan ? HIHI timee nie saya takk terpikir pon yg kita akan coup satu hari nt . Saya igt hubungan kitaa akn menjadi biasa mcm saya dgn ayiel ,  saya dgn haziq & lainlain . Tp lainn pulakk jadinyaa . Kitaa coup keesokan harinya kan ? HAHA even timee niee saya belum sayangg awakk lagy tp perasaan bahagia tetap adaa . 

Awakk terlampauu baik utk sayaa . Saya taktahu samaada saya layakk utk bersama dgn awakk ataupon tidakk . Kebelakangan niee ada jeaa perkara yg saya buat menyakitkan hati awakk kan ? Saya mntk maaf , saya manusia biasaa .  Tuulaa saya dahh penah ckp kan , saya niee cuma tahuu menyakitkan hati org jea :'( 

Hm , sekali lagy maafkan saya kalauu awakk rimas dg perasaan saya . Saya sayangg awakk  , saya cintakan awakk . Sampaii bebilaa pon perasaan tuu takkan berubahh . 






 Dengan penuhh rasaa cintaa saya menaipp . K bhaii , assalamualaikum :)




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011