Sunday, July 3, 2011
♥ posted at: @5:34 AM
0 wishes // make a wish?


03 / 07 / 2011 :) 

                                          

* Ulangtahun ke - 9 bulann . 

Terima kasih sebb luangkan masa seharian bersama sayaa . Saya happy sgtsgt , awakk happy takk ? Saya bahagia sgtsgt , awall bahagia takk ? Awakk rasa takk semua yg saya rasa niee ? :) Hopee awak rasaaa . Awakk makin comel kan sayangg ? Saya sukaa bilaa kita bertentang mataa . Phewitt >< 

Sukaa gilaa bilaa awakk dukungg saya , Saya berat kan kan kan tp larat pulakk awak agkt saya kann Hihii Sukaa sangat bilaa awakk cium dahii sayaa Sweet gituu xD 

tp dalam sukaa ada dukanya jugakk kan ? Jgn disangkakan air yg tenang tiada buaya , tp apa bolehh buat , terimaa jelaa kan . Nak marahh , sumpahh dahh malas . Nakk touching ? Ehm , malas jugakk so sabar jelaa kan . Mungkin ada hikmahnya :) 

Ehm , last word ILOVEYOU,ALWAYSNEEDYOU 



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011