Saturday, June 4, 2011
♥ posted at: @11:48 PM
0 wishes // make a wish?


TERIMA KASIH KERANA MEMFITNAH :) 


Sakit kot kena fitnah , rasa sakitt bilaa kita takbuat benda tuu tp org tuduhh kitaa . Yeaa , sakit teramat . Tp takdelaa sampai nakk menangis . Wawa kan kuatt , Cehhh Cehh :) Lgpon , bukan first time kena fitnahh , duluu pon penahh kena lebih terukk drpd niee tp bilaa ada yg mntk maaf & cubaa utk berubahh akuu maafkan dorg . takk guna nakk bermusuhh ,  Jgn pertikaikan kenapa akuu maafkan merekaa , apepon aku penahh syangg mereka  sebagai membee akuu dan sampai sekarangg pon akuu masihh sayangkan mereka :) 


yes , lagy sekalii semalam akuu kena fitnahh dgn seseorangg yg akuu taktahuu apa masalahh dy . duluu mmg ktorg penahh gadoe tp hal lamaa kot , kenapa dy still nakk berdendam dgn akuu smpai burukkan akuu dkt org lain dgn benda yg akuu takpenah buat . kenapa ? * jadii persoalan sekejapp . 


Takpelaaa , takkesa kauu nak fitnah akuu cane sekalipon , akuu takkesa . dosa kauu , bukan dosa akuu . akuu terima perbuatan kauu dgn ikhlas :) Akuu ikhlas apa yg kauu ckp tuu . Akuu tahuu satuu hari nt kauu msty akan dpt lebihh teruk drpd apa yg akuu dpt niee . Copp , akuu bkn mendoakan tp itu semua hukum karma duniaa :) 


Akuu mmg takde rahsia dgn ibuu akuu , akuu cerita kat dy semua kat dy apaa yg berlakuu . Maaf kalauu kauu rasa akuu mcm bebudakk tp ibuu mmg segalanya bg akuu . Dy yg lahirkan akuu so dy berhakk tahuu apa yg terjadii kat akuu . Jgn risauu , ibuu akuu seorangg yg berhati mulia , dy takk ajar akuu bencii kauu wahaii si pemfitnahh , dy ajar akuu utk teros bersabar & memaafkan segalanyaaa . Dy juga akn berdoa utk kebaikan akuu . Doa seorang ibuu mmg mudahh termakbul :) takk percaya ? suruhlaa ibuu kauu doa utk diri kauu .* terima kasih ibuu :)


Kak dayangg pon ajar bendaa yg sama , Semalam timee akuu down dy yg bg akuu semangat . kak dayangg dgn ibuu aku mmg btol , akuu kena terus sabar , sabar & terus bersabar . Akuu takbolee jadii mcm wawa yg duluu , wawa yg sukaa melentingg bilaa ditindas . Akuu dahh besar , akuu kena cuba ikut rentakk org bolee berfikiran dgn matangg . Even akuu belum matangg sepenuhnya akuu tahuu aku kena cubaa utk mendapatkan kehidupan yg lebihh baikk .* terima kasihh kak dayang :) 


* terima kasihh kerana memfitnahh , saya takk maraa . saya tegaskan sekali lagy saya ikhlaskan semuanya . si pemfitnahh , awakk dahh tkde hal dgn saya lagy tp awakk kena igt hal sekarangg niee tggal hal awakk dgn YANG MAHA BERKUASA jeaa . sebb saya serahkan semuanyaa ke atas - NYA :) 




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011