Saturday, June 18, 2011
♥ posted at: @11:22 PM
0 wishes // make a wish?


TAKPAHAM AKUU --'


Haa amboii awakk kenapaa dokk jeles sgt niee ? saya ada ganggu hidup awak kea ? takde kan kan ? So kenapaa msty nak banyakk bunyi ? Kalauu awak nak tahuu hidupp saya buat masa sekarangg nie mmg byk dihabiskan bersama family , bestie & boyfiee saya . Awakk ada masalah kea dgn semua tuu ? :) 


alahaii takpaham bebenor laa kan . Maraa ea saya post bykbyk pasal ashraf ? Hikhikk kenapa perlu mara ? Ini blog saya , sukahati saya lah ! 


Awakk sukaa sgt baca blog saya kenapa ? then nakk memara saya , apa niee wakk ? kalau tak sukaa jgn baca , kan senang mcmtuu . saya pon takk paksa awakk baca blog saya niee tauu ^^


Ohh ohh mara sebb saya takpenah lgsung nakk story pasal awak eaa ? Hikkhokk ^^ awak tuu sape bg saya ? * tuu yg saya pelikk tauu . Awakk bukan sesapee , saya takk berminat nak post pasal awakk . saya tak sukaa . saya malas ! 


Awakk tolonglaa ea , jgn nakk memara & jeles tak tentuu pasal . saya terkejutt nt kalauu saya sakit sebb terkejut then mati sapee yg nak tolong update blog saya niee , nt takdee blog dahh yg awak nak stalker . kan sedihh mcmtuu wakk . so lepas niee dudukk diamdiam eaa wakk :) 


* wa takkesa luu org nak baca blog wa tp jgn nakk bising laaa , WA TAKSUKA ! --' 






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011