Wednesday, June 15, 2011
♥ posted at: @10:35 AM
0 wishes // make a wish?


SUPERSAVER :)


Aww Aww Bestt gilaa mlm niee on call dgn awakk kan Ashraf . At first saya mcm penatt sebb seharian takk rehat tp part tgh - tgh tuu best gilaa bolee takk ? Hihiii Suka giloo wakk bilaa awakk ckp saya niee bukan awekk awakk tp ISTERI awakk :* 


Then , kitaa merepek merabann kononnya saya niee blaa blaa blaa kan kan Okayy  layankan ajea sebb saya mmg sukaa layan kepala awakk tuu Heheee sempat jugakk kita buat dosa dgn mengutukk minah tuu kan wakk HAHA apa motif dy bukak pekung di dada pon taktahuu laa kan . Maybe perasaan maluu dlm diri dy dahh hilang kott . Mybe jelaa kan . Saya takk menuduhh pon :) 


Kalauu hari - hari happy mcmniee kan bagos . Btw , lately niee 3 hari berturut - turut kitaa supersaver happyhappy kann wakk kan . Okayy saya nakk mcmniee selaluu sebb saya sukaa bilaa kitaa bahagiaa . And for sure berat bdn saya bertambah sebb bilaa happy saya takk igt pape , makan pon main saukk jeaa wak . 
tp takpee , saya tahuu walaupon bdn saya semakin comel awakk tetapp sayangg saya kan wakk kan ? Hihiiii comel tauu awakk niee Ashraf :)


* SAYAA PEGANG JANJI AWAK YG AWAK TAKKAN CURANG OKAYY :) 

Labels:


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011