Tuesday, June 7, 2011
♥ posted at: @8:07 AM
0 wishes // make a wish?


RINDU :'(


Okayy saya rinduu awak T.T betol takk tipuu . Makin bertambah rinduu bilaa hampir setiap hari kita gado . Hari - hari mmg wajib nakk gado ea ? kenapaa erkk ? niee dugaan utk bulan niee kot :'( Okay JUN cepatlaa blahh * akuu taknak ada dlm bulan niee lama - lama Nt akuu asyk badmood jeaa . SAYA RINDU AWAK :*


Nampakk mcm bendaa kecikk pon diperbesarkan en ? Okayy , saya ckp diri saya bukan awakk . Mgkin awak tk phm apa yg saya rasa mlm tuu  But nevermind laa kan . Hal dahh lepas , lepas bangun tido tuu saya rasa okayy jeaa kot . tp bilaa dgr laguu jiwangg mmg melelehh laaa :'( SAYA RINDU AWAK :*


Sayaa cengengg . kalauu gado dgn awakk mmg saya sukaa menangis , lepas tuu baruu saya lega . then saya naangis lagy , saya legaa lagy , nangis lagy legaa lagy smpailahh saya penatt . Mcm bebudakk kan saya ? Okayy , niee semuaa berkat kawankawan saya yg panggil saya BUDAK KECIK -- ' sebb tuu saya mcm budakbudakk . comel takk saya wakk ? * better awakk ckp comel kalauu tak saya cubit awakk smpai lebam :(( SAYA RINDU AWAK :*


Bila gado dgn awakk suasana mcm tegangg jea kan ? Eii , saya rinduu nakk bermanjaa dgn awakk . Hari - hari awak manjakan saya . Harini satuu hari takk bermanjaa dgn awakk mcm apaa jeaa tauu :(( SAYA RINDU AWAK :* 


Awakk , please dtg dalam mimpi saya ! kalauu saya tak dapat peluk awakk dalam dunia realiti dalam mimpi pon jadilaaa . Awakk rinduu saya takk ? :(( HM , SAYA RINDU AWAKK ! 





SAYA DAHH CKP SAYA TAKTIPU , SAYA BETOLBETOL RINDU AWAKK NIEE ;(( GILA SAYA DIBUATNYA >< CUBA TGOK NAMETAG TU NAMA ASHRAF KAN ? MANA ADA NAMA ORG LAIN : /




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011