Wednesday, June 1, 2011
♥ posted at: @1:25 PM
0 wishes // make a wish?


MINTA MAAF AWALAWAL --'


awakk , sekarangg dah pukul 4.14 a.m tp saya still tak dapat nakk lelapkan mata . Hm , saya taktahuu kenapaa saya asyk terpikir apa yg awakk ckp tadii . Awakk bercakap soal ajal -.- Awakk saya tahuu ajal mautt tuu semua ketentuan ilahi . Setiapp tahun kat skola saya belajar pasal tuu dlm subjek agama so katakata tuu mmg dahh ter-set dlm minda sayaa . 


Hm , tp saya takbole nakk terima bilaa awak ckp awakk rasa ajal awakk mcm dahh dekat . Please laa awakk , saya tahuu tetibaa jea awak sakit tp itu mybe sbb awakk kepenatan . Kenapa awakk ckp mctuu sekali ? Awakk nak sgt pegi ea ? awak nak tinggalkan saya kea ? Awakk ckp awak rela mati utk saya , apaa niee wak ? Citee pasal mati lagy . Sayaa taksukaa laa . Sayaa takut ;'( 


Awak tgok apa kesannyaa ! saya tkbole nak lelapkan mata bilaa awak dah ckp mcmtuu . Hm , seriously saya takut gilaaa . Awakk kena kuat wakk ! Awakk jgnlaa cepat give up , awakk kan hero saya So pleasee laa awakk , jgn ckp benda bukan bukan lagy . 


Okayy , apepon saya tahuu awak akan marahh bilaa tahuu saya tak tidur so saya minta ampun beribuu ampun  pada awakk . Awakk jgn marahh saya lagy kayy ? Saya dah mintakk maaf niee . Saya sayangg awakk tauu Ashraf :'( 








◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011