Saturday, June 4, 2011
♥ posted at: @9:18 PM
0 wishes // make a wish?


HAPPY ANNIVERSARY - 8 month on 3 / 06 / 2011


ewahh . dahh 8 bulan relationship kte niee kan ? Alhamdulillah , bersyukur kepada Allah :)
saya sayangg awakk sgtsgt ^^ mcm yg saya penahh ckp saya takkan penahh percaya ckp org lain kalauu takde bukti . saya sedar dlm duniaa niee tak semua happy bilaa kita bahagia . kdg2 saya pelikk kenapa dorg msty berpewatakan sebegituu Dalam kotakk fikiran saya mybe mereke - mereka ini belum jumpa kebahagiaan merekaa sebb tuu merekaa teros cubaa utk menyakiti hatiii org yg tgh bahgia kan ? tp takpelaaa , yg penting kitaa ada life kita sendry & takk kacauu life org :) hopee apa yg penahh kita rancangg m'dapat restu drpd Allah :) 


* sayang awakk , rinduu awakk , perluu awakk 

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011