Thursday, June 16, 2011
♥ posted at: @11:04 AM
0 wishes // make a wish?


ASHRAF ^^


*Sukaa gilohh bolee bilaa awak ckp jgn tinggalkan awakk Hihiii Rileks laa , saya pon taknak tinggalkan awakk & taknakk awakk tinggalkan saya . Saya nakk selamanya dgn awakk . Sampaii syurgaa wakk , sampaii syurgaa okayy ^^


*Sukaa gilohh bolee bilaa awakk ckp kalauu saya pergii cintaa awakk akan matii Hehee Saya pon sama wakk , saya takk pasti kalauu awakk pegy hatii saya niee bolee terimaa cintaa lain atauu tidakk sebb sayaa cumaa cintakan awakk jeaa . Susahh okayy nak cintakan org okayy . Orangg bertuahh jeaa yg layakk ><


*Sukaa gilohh bolee bilaa awakk nyanyi hihiii terasa mcm di-awangann tahuu ? kalauu bolee setiapp hari sebelum tidur saya nakk dgr awakk nyanyi utk sayaa , baruu lenaa tidur sayaa xD


* Susah gilaababes kann wakk kan nakk jaga saya niee Hehee kesian awakk sebb dpt saya tp saya JANJI selagii awakk bertahann dgn saya selagi tuu laaa cintaa saya hanya akan ada utk awakk . takkan ada yg lainn sebb awakk yg palingg istimewaa ;) Igt janjii saya niee tauu tauu ^^




LU DAH BIKIN WA GILA KAT LU SO JGN PNH HARAP WA NAK BG LU LARI xD




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011