Saturday, June 11, 2011
♥ posted at: @10:47 PM
0 wishes // make a wish?


AKU SAYANG KAUUU :'(


Apa yg terjadii sekarangg niee betulbetul menguji mental akuu . Okayy akuu kena kuat . Aku kan dahh besar so mmg kena jadii kuat kan ? Akuu kena matured
sikitt takbole asyk nak nangis jeaa keje . Tp akuu takbole paksa diri akuu .


akuu bukan sengaja nak ckp kauu dahh berubahh tp seriously kau mcm dahh berubahh . kauu ckp kauu mcm biasa tp kauu tak sedar sebenarnya kauu mmg mcm dahh berubah . kauu  tak rasa sebb yg berubah tuu diri kauu bukan aku . Aku bukan sengaja nakk cari gado tp akuu cuma nak kauu jadi mcm yg akuu kenal dulu . Tu jeaa . 

Akuu tahuu kau penat layan kerenahh akuu , aku nakk ituu , nakk inii tp akuu buat cmtuu sebb aku nak yg terbaikk utk relation kita niee . Akuu nakk kauu jadi yg terbaik ddlm hidupp akuu . Akuu bukan mainmain tauuu dgn kauu . Even kau penah ckp kauu waswas takpee akuu phm . Akuu tahuu ex akuu ramai smpai aku tak igt berapa ramai akuu penah coup , takk mcm kauu bolee kira pakai jari kan ? 

Tp , seriously akuu takk penah sayangg org mcne akuu sayangg kauu . Akuu takpenah nakk bg cintaa akuu dekat org lain mcne akuu bg kat kauu . Akuu sayangg kauu ! sebb tuu akuu takut . sebb tuu akuu takbolee nak tolak segala kemungkinan sebb aku cuma nak kauu . 

Aku cubaa berubaahh jadi mcm yg kau nakk . Akuu ikot ckp kauu sebb akuu nak jadii yg terbaikk utk kauu . Akuu nak kauu happy , aku nakk kauu bahagiaa . Akuu nakk kau rasa yg  akuu betolbetol sayangkan kauu . Yeaa , akuu tahuu aku degil , tp akuu cubaa kurangkan degil akuu demi kauu . 

akuu minta kali niee kauu phm ketakutan yg akuu rasa bukannya mintakk kauu diamkan diri . akuu taknakk kauu berdiam , akuu taksukaa . Kalauu kauu teros berdiam mcmane akuu nak yakinn yg kau sayangg akuu ? 
Mcmana akuu nak percaya yg kauu akan tunaikan janji kauu ? Sedangkan baruu mcmniee kau dahh amek jalan berdiam diri . 

Kauu asyk sruhh aku pikir semuaa niee tp kauu tahuu takk semakin aku pikir semakin sakitt hati akuu ? kauu tanya sape kebahagiaan akuu , dimana kebahagiaan akuu . kau tahuu sendry kan salahh satuu kebahagiaan akuu ialahh kauuu . kenapaa nakk sruh akuu pkir semuaa tuu balikk ? Akuu mmg bahagia dgn kauu . Bahagia sgt .

Akuu taktahu nakk buat apa sekarangg niee . Akuu REDHA . Akuu cuma nakk kau phm ketakutan akuu bukan cari gado . Akuu syangg kau sgtsgt , akuu sentiasa rinduu kauu , akuu taktahuu nakk buat apa bilaa jadi mcniee . Hm , akuu harapp kau phm sgt ketakutan aku niee . Ituu jeaaa . 




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011