Monday, May 23, 2011
♥ posted at: @2:26 AM
0 wishes // make a wish?





FAFA PERRI :) 


Thanks for write a post for me :) Terharuu gituuu Hee Awakk , saya takk lawa laa . Awakk tuu haa yg lawa :) 
Comel lagy tuu Hehee Awakk , one day nantii awak msty bolee jd mcm saya & ashraf ^^ trust mee babyy . Dahh smpai jodoh awakk  nt , awakk msty akn bahagia . Mcm yg saya rasa sekarangg niee . Mybe satu hari nt awak akn lebihh sweet & romantikk lebih drpd saya & ashraf . Saya duluu pon mcm awakk jugakk terkapaii - kapai mencarii seseorangg yg sesuai dgn jiwa niee . Byk kott yg saya dahh tempuhii BANYAK SANGAT OKAYY :)Last , baruu saya dpt bernafas dgn lega seperti yg sekarangg niee .  So , awakk sabar jeaa okay ? soal jodohh nie berserah jea kepada Allah . Dia tahu apa yg terbaikk utk kitaa :) 


KORANG BOLE MEET DY KAT LINK NIEE : http://sherocktheworld.blogspot.com/


And for suree ILOVEYOUMORE :)






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011