Sunday, May 1, 2011
♥ posted at: @6:48 AM
0 wishes // make a wish?




BACA SAMPAI HABES ^^


Okayy , harini hari ahad bersamaan 1 mei 2011 . Sepatutnya harini akuu tido kat rumah then rest kan diri tp kenapaa akuu rasa penat sgt erkk ? -.- tentulah penat . semalam balikk hangg akuu teros online then dgr lagu . tido around 3 am . Pukul 8 lebihh dah kena kejut sebb harini abg akuu sanding kat johor jaya  . Dgn mukaa tak cukup tido & sembabnya akuu bangon then teros mandi  , dlm bilikk air aku sempat tido selama 5 minit . cool rytee ? ngee ~ siap pon alaa kadar , perghh >.< tak semangatt doee aku nak pegy . Hishh , rilekslaa . bukan akuu yg kawen pon kan ? :) 

Kauu org tahu takk apa yg paling menggembirakan akuu harini ? Nak bgtauu ke taknakk erkk ? Japp japp pikir sat ~ Okayy bgtau laaa . Kononya takde rahsia antara kita kan ? Hee Okayy diam ! aku nak story niee . jgn bisingg nt semua ayat akuu hilangg -.- 


Ohh readers , apaa perasaan kau orang kalauu bf / gf kau orangg dtg drpd jauhh semata-mata nakk jga hatii kau org sedangkan dy terpaksa dtg sorg , merempitt dgn lesen takdee & bermcam2 kemungkinan bolehh berlakuu . apaa perasaan kauu orangg ? For sure laa terharu kan ? Haaa , tulaa yg akuu rasa ptg tadii . 


Dy kacakk , baikk , kdg-kdg sukaa buat akuu geram . kerna itu perasaan bosan takpenah hadir utk dy  . dy byakk mengalahh dgn akuu . akuu merajukk dy selalu pujukk even bukan salah dy . dy tersangat sempurnaa utk akuu :) akuu bersyukur sebb keluarga akuu merestui hubungan kami . tadi masa kat majlis pon ibuu akuu suruh akuu dgn dy   nyanyi lagu JANGAN PISAHKAN tp ktorg tak nyanyi pon sebb perasaan maluu bersarangg di hatii . 


tadi ktorg make a great escapee . sekejapp jeaa taklama mana pon . tuu pon setakat pegy giant . kauu org tahuu takk ? akuu sukaa sgt cium bahuu dy . Brrr , dlm otk korg msty dapat detect ketinggian akuu paras mana kan ? Okayy akuu mengakuu , aku mmg pendekk , setakat paras bahuu dy jea . Tp akuu selaluu berlagakk dgn dy , akuu cakap akuu tinggi . dy pendekk . padahal dahh terang lagy bersuluhh akuu mmg pendekk drpd dy . 


siapaaa dy ? dy lahh ASHRAF AMINUDDIN yg selaluu main emosi akuu . Dy yg buat akuu ketawa , menangis , senyum , badmood , merajukk . dy lahh yg selalu akuu ceritakan tuu . dalam blog akuu niee pon byk cerita pasal dy jea . 


Akuu bukan nakk menunjukk . akuu cuma nakk kau org tahuu yg akuu tersgt bahagia dgn dy . jgn kacauu ktorg please ? byk lagy lakii lain yg kau org bolee dpt katt luar sanaa . tp jgn amekk dy drpd akuu . Dy milikk akuu . Aku tahuu dy pon sayangkan akuu so jgn gedikk nakk rmpas dy okayy ? :) 




* ashraf  , awakk dah buktikan yg awakk sayangkan saya . Bukan sekali tp berkali - kali . Kdg2 sayaa masihh waswas tp hatii saya tetap tahuu yg awakk mmg serious sayangkan saya . Saya taktahuu samaada saya layakk utk awakk atau tidak . Dgn perangai jeles takk bertempat saya niee , masih pantaskahh sayaa menjadi permaisuri hatii awakk ? tp dgr ckp saya niee . awakk PRINCE yg saya carii selama niee . Awakk yg terbaikk . Sayaa nakk awak sayangg saya sampaii bilabilaa . Sampaii syurga kan sayangg ? Mcm yg awakk janjii kan tuuu . Sayaa disini sentiasa menanti awakk . Sayaa cuma nakk awakk  . WO AI NI  






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011