Tuesday, May 31, 2011
♥ posted at: @9:41 AM
0 wishes // make a wish?


A & A BOOYEAHH --'


Heyy awakk :) 


Puas mengutukk saya dalam blog awakk ? Haa , maaf yea saya lambat tahuu sebb saya pegy jalanjalan . And nasibb baikk ada budakk tuu selalu tgok blog awakk then kasi tahuu saya * padan muka awak dapat kawan yg talam dua muka mcm awakk ! Awakk berdua pulakk dudukk rumahh onlinee smbil mengutukk org ea ? Wahh , byknya pahalaa awakk xD 


Tapi takpee , saya sukaa :) Saya bangga :) Seriously , saya takkesa  . 


Alaa , saya ramailaa membe budakk Skudaii , saya dahh tahuu cite pasal awakk berdua niee . 
Sorg perangai mcm ginii sorg mcm gituu Takk bagos mana pon So adaa saya kesahh dgn ayat awakk tuu ? 


Hehiii bagos noee laa tuu awakk berdua bergabungg tenangaa ;) Dua - dua FAKE & EDIT LEBIH that's why laa bolee kamcingg kan ? :) 


Awakk berdua dah bole jadii bestfriend . Sebb masing - masing perangaii mcm kuihh talam :) 


Hehee okaylaa saya taknakk buat dosa mengutukk org , dosa saya yg lain pon tak tertanggung so smpaii sini jelaa ayat saya kayy . byee awakk awakk ^^




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011