Sunday, April 10, 2011
♥ posted at: @1:33 AM
0 wishes // make a wish?




Awakk ,semalam happy dapatt jumpa awakk . Then balikk tuu saya sent text yg merepekk kat awakk smpaii awakk merajukk . Salah saya kea ? Yeah , maybee . Sekarangg saya cume nakk awakk tahu yg saya happy dgn awakk . Saya tak penahh nakk anggap awakk MCAM TIN KOSONG seperti yg awak kata tadii :'( 
seriously , saya taknakk kita teros mcmniee . Saya taknakk awakk teros salah pahamm . Saya taknakk awakk takkesa pasal saya . Yea ! salah saya sebb takk bgtau awakk yg saya sakitt semalam tp saya daa bgtauu saya taknak bgtauu sebb saya taknakk rosakkan mood awakk yg tgh happy tuu , saya nakk awakk terus ketawaa , terus senyum & terus ceriaa dihadapan saya . 


             * MINTA AMPUN AKU , ATAS KESALAHANKU 
                MINTA AMPUN AKU , ATAS DOSA - DOSAKU PADAMU 





                * ATAS NAMA CINTA HATI INI TAK MUNGKIN TERBAHAGI , 
                  SAMPAI NANTI BILA AKU MATI , CINTA INI HANYA UTK ENGKAU







     * JANGAN KAU PERGI TINGGALKAN AKU , BAWA AKU KEMANA KAU MAU
       JANJI KU PADAMU , JIWA DAN RAGA MATI PON KU MAHU :) 




   


                   * ILOVEYOU , YOULOVEME . WE'RE HAPPY FAMILY ! :) 




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011