Friday, April 22, 2011
♥ posted at: @3:28 AM
0 wishes // make a wish?




Okayy hariniee aku teman ibu aku pegy tesco sebb dy nakk gunting rambutt . Ramaii gilaa org kat situu . Akuu dahh laa memangg takbolee tahan tggu lama-lama sgt niee . So , aku pon mntk ibu aku duit then pegy jenjalan sorgsorg katt situu . Huwaa T_T kauu tahuu apa rasa jalan sorgsorg ? Hishh >.< segan ohh tp takpee aku kena biasakan jugakk . wawa da besar kan wawa ? heheee :* Bertawaf laa aku satu tesco mcm penganggur yg nakk cari kerjaa tp harini akuu baikk . muka aku manis dgn senyuman , padahal kebiasaannya wajah aku ketat utk mengeluarkan senyuman kepada sesiapa yg tidakk aku kenali  , smpai ada yg melabel aku SOMBONG ! akan tetapi lain pulaa hal nyaa harini , mungkin sebb mood akuu tgh baikk :) 

Puas bertawaf , akuu pon masoklaa dalam bookstore . Fuhh , smpai jea dkt bahagian komik jepun aku da jadii rambang mata en  >..< perghhh , akuu nak beli semuaa ! tp apakan dayakuu . sobs sobs :'( Semuaa mcm menarikk , tp yg jadi pilihan akuu komik CINTA EGOIS . if i'm not mistaken , komik niee da lama kluaa cume akuu jea belu belii ^^ then masa tggu ibu akuu tuu sempat jugakk laa abeskan satuu chaPter . Eii , sumpahh sweet gilagilaaaaaaaa . Akuu suka sgt . yemeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh xD




ituu jea yg aku nak story pasal tadii , hehee k baiiii :D






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011