Monday, April 25, 2011
♥ posted at: @7:44 AM
0 wishes // make a wish?





Muhammad Ashraf b Aminuddin :) 


Sayanggg , terkejut dgr suara awakk tadii . Tetiba jeaa hati nie rasa sedihh . Awakk sakitt teruk ea kalii niee ?first timee awakk mcm niee . Hm , makan ubt kayy . sayaa jauhh , susahh sikett nak pantauu awakk . kalauu saya stay sebelah rumahh awakk dahh lama saya jaga awakk tauu . So , awakk dgr kayy ckp saya . makan ubt tepat pada masanya . jgn degil . Even awakk bencii ubt tuu pon awakk msty makan jugakk ! Saya nakk awakk sehat mcm duluu then bolee dgr suara awakk yg sweet tuuu Hee tp kan wakk , comel tauu dgr suara awakk timee sakitt HIHI errr , saya niee dahh terlampauu gilakan awakk kott smpaii apa pon keadaan awakk , awakk tetapp yg terindahh dekat mataa saya . Saya cintakan awakk ♥ cepatt sembuhh kayy :) 






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011