Thursday, April 7, 2011
♥ posted at: @8:46 AM
0 wishes // make a wish?





haiiii , kenapalaa saya asyk terjumpaa pasal hal duludulu awakk dgn perempuan tuu . Saya tahuu dy yg terdahulu drpd saya , dy daa dpt segala-galanya terdahuluu drpd saya tp hatii saya ttp mcm takbole terima . Mmg laa semua bukan salahh awakk sebb semua org ada masa silam rytee ? but sayaa bencii kalau masa silam tuu muncul secara tibatiba . Lagilagi timee saya tgh BAHAGIA dgn awakk mcm niee tetibaa jeaa bnda tuu muncul tupptupp dpn sayaa . Mybe saya bolee tulis 'HAHA' knon nakk tunjukk yg saya okayy , takk jeles  , takrasa pape pon . tp dalam hatii sapee tahuu kan ? :) Rasa mcm tknakk tgokk tp kalauu da tertengok sikitt msty nakk habiskan semua kan ? Ohh lupaa pulakk , kebanyakkan lakii mmg sukaa amek mudah & anggap bnda niee remeh temeh kan ? Come on laa guys ! pendirian , hatii , caraa & pemikiran lelakii sgt berbeza dgn pendirian , hati , cara & pemikiran perempuan . SANGAT-SANGAT BERBEZA ! look , caraa saya ckp ada mcm cara seseorangg yg sedang jeles takk ? HAHA siottt langsong takk jeles tp hatii niee rasa mcm nakk jeritt ' KENAPA DIA KENAL KAU DULU BARU AKU KENAL DGN KAU HAA ? ' or 'KENAPA DULU KAU SWEET SGT DGN PEREMPUAN TUU HAA ? ' . Mcm nakk jeritt dekat satuu dunia jeaa . Btw , saya  taknakk jadii bodoe . past is past rytee ? takde siapa akn dpt ubh masa silam dy . sayaa pon samaa :) . Dahh cukuppp ! saya taknakk membebel lebihh pnjangg . cukupp laa sekadar meluahkan apa yg terpendam dlm hatii selama beberapa jam niee :) Saya bukann apaa , sayaa nakk SEHIDUP SEMATI dgn awakk so sayaa taknakk emosi saya terganggu dgn masa silam awakk tuu . So , please laa ea , deletee semua tentangg masa silam awakk takkira laaa kat blog kea , ms kea , fb keaa , ape kea kann . Saya niee kepala berangin , ada masa mmg saya sukaa bukak bnda-bnda yg org lain daa takbukak mcm MS tuu :) HAHA senangg ceritaa saya mmg sukaa sakitkan hatii sendiri walaupon daa tahuu apa yg saya bukak tuu penuh dgn memory awak & dy :) 

* CONCLUSION : kadang-kadangg masa silam bolehh menghancurkan perasaan seseorangg terhadapp seseorang ituu :) 






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011