Wednesday, April 6, 2011
♥ posted at: @4:26 AM
0 wishes // make a wish?



awakk , sorry okayy . sayaa bukan taknakk bgtau awakk yg saya sakit tp sayaa taknak awak risau . saya masih mampu tanggung sorgsorg kott . Saya kan kuat . kan awakk kan ? :'( Awakk , mmg sayaa tipuu kalauu saya ckpp saya kuatt sebb sebenarnya saya TIDAK ! saya mmg LEMAH terutama sekali bilaa awakk tak ada kat sisi sayaa . Saya rasa mcm saya nakk pegii . Bukan pegii tinggalkan awakk tp pegii utk hilangkan kelemahan nieee . Awakk paham kan ? Bilaa dpt bercakapp dgn awakk walaupon sekejapp , sakitt saya semua hilanggg & hati saya mcm hidup semulaa . Awakk , saya mmg perlukan awakk lagilagi sekarang niee :'( jgn tinggalkan saya okayy ? awakk da janji dkt saya kan ? :) semalam awak ckp awak nakk masakkn bubur utk saya , sweet kan awakk niee ? awakk ckp saya babyy awakk , mmg sweet laa kan ? awakk , saya cintakan awakk . sayaa down kalauu takde awak . bole kan kalauu awak sentiasa jadii hero saya ? bolee kan awakk sentiasa teman saya walaupon timee tuu saya da tuaaa , hodohh & takdee gigi . selamanyaa laaa awakk teman saya . bolee kn ashraf ? :) 

* p / s :  ASHRAF  sayaa cintakan awak , rindukan awakk & perlukan awakk :)



ATHIRAH ABDUL RAHIM :) sorry sebb seminggu niee aku terpaksa biarkan kau dudukk sensorg dlm class . everything you've to do by yourself rytee ? takde budaak comel mcm akuu teman kauu ea ? Alolo , kesian kauu . sorry kayy :) nt bilaa aku da sehatt akuu pegy skolaa & kita buat semuanya bersama , taklama doee . esok daa khamis then jumaat . isnin akuu da bole masok skolaaa so nt kitaa gelak puaspuas , kutukkk org , buat hw sesama , rehatt sesama , main pukulpukul bontot HAHA rinduu semuaa tuu doee >.< tp akuu taknakk daa main pukulpukul bontot tuu kesan drpd injection tadii tak hilang lagy ..yahoo ! terlepas lagy akuu :) so , kauu sabr jea kayy . nt akuu da sehat sepenuhnyaa pasti akuu pegy skolaa semulaa :) 

* akuu miss kauu jugakk laa gilaaa . sumpahh ! taktipuuu :'(








◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011