Saturday, April 16, 2011
♥ posted at: @7:41 PM
0 wishes // make a wish?





Ashraf , terima kasihh sebab awakk kata awakk nak blajaa utk menjaga hati saya . Terharuu tahuu ? Hatii saya sensitif mybe sebb tuu susahh siket nak jagaa . Kuat touching , kuat jeles ituu semua mmg saya . Drpd kecikk mmg saya mcm nieee . Senangg cite hati saya mmg mudahh tercalar ^^awakk hebat sebb dpt bertahan dgn perangaii saya yg degil & keras kepala niee . Awakk hebat sebb awakk buat saya semakin sayangg awak hari demi harii  Hee Awakk mmg yg terbaikk yg pernahh saya milikii . Saya akan pastikan cintaa saya hanya milikk awakk & takkan ada duanya . Saya cintakan awakk <3






* thankieee sayangg for snapping all this pic :) iloike it verymuch ! ibuu cakapp mukaa saya mcm budakbudakk 15 tahunn daa HIHI seriously awakk mmg ada bakatt utk amekk gambaaa . Okayy saya jeles HIHI taklaaa .  nakk buat apa jeles kan ? awakk saya punyaa bilabila masa awakk bole amekkn gamba utk saya kan ? HIHI 




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011